وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تیم ملی از این به بعد کار سخت‌تری برای حضور قدرتمندتر در جام جهانی دارد.

به گزارش روزگار پرس ، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در تمرین امروز(دوشنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: صعود ارزشمندی بود و تبریک مجدد می‌گویم. مبارک مردم و فدراسیون فوتبال باشد. آرزوی سلامتی برای بازیکنان و کادر فنی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر بازیکنانی که دچار کووید شدند، زودتر به جمع ملی‌پوشان بازگردند. به امید خدا امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل ویروس اُمیکرون، از حضور تماشاگران محروم هستیم و هر چقدر هم صحبت کردیم، این اجازه داده نشد. البته این به خاطر سلامتی مردم است و باید این موضوع رعایت شود.

سجادی درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: ما پیگیر این موضوع هستیم تا این‌جای کار هم از مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون فرهنگی، کمک و دغدغه‌مندی دیدم. امیدوارم با هم‌فکری بهترین تصمیم رقم بخورد.

وی درباره شرایط پرسپولیس توضیح داد: به هر حال اقدامات حمایتی را تا الآن انجام دادیم تا یکی دو روز آینده اثرات آن را خواهیم دید. من در جریان امور داخلی باشگاه نیستم زیرا کارهای دیگری داشتم. هنوز استعفای ذوالفقارنسب پذیرفته نشده اما با توجه به این که یکی دو نفر را برای هیات مدیره معرفی کردیم، به دنبال تقویت هیات مدیره هستیم و جای نگرانی نیست.

وزیر ورزش درباره حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: به هر حال هدف ما حمایت از تیم ملی است و از برنامه‌های فدراسیون فوتبال هم حمایت می‌کنیم. برنامه‌ها هم فنی است و هم مدیریتی. هم سرمربی تیم ملی و هم همکاران‌شان برنامه ارزشمند و مدونی دارد. آن‌ها تاکنون با برنامه به اینجا رسیدند و در ادامه که راه دشوارتر هم است هم برنامه خوبی دارند. رقیبان ما هم تیم‌های دست و پا بسته‌ای نیستند. باید تیمی متفاوت از ادوار گذشته در جام جهانی ظاهر شویم. از این به بعد حمایت ما مضاعف و دوچندان خواهد بود و از این به بعد بیش‌تر در خدمت این جوانان غیور خواهیم بود. شبی که ما صعود کردیم، یک کشور خوشحال بود و این خوشحالی حتی برای مردم خارج از کشور هم بود. این موج علاقمندی را که از سوی رسانه‌ها می‌بینم که در خصوص پاداش‌ها، باشگاه‌ها و تیم ملی سوال می‌پرسید، ما هم روحیه می‌گیریم و در خود روحیه پاسخگویی را تقویت می‌کنیم.