رییس جمهور با اساتید، طلاب و فرهیختگان حوزوی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار روزگار پرس در قم، در این دیدار که در سالن همایش های دارالولایه نزدیک مسجد جمکران برگزار شد، رییس جمهور با تاکید بر اهمیت ارتباط حوزه با دولت، اظهار داشت: ارتباط حوزه با دولت می تواند در بسیاری از موارد راهگشا باشد و به حل مسائل مهم کمک کند.

رییس جمهور تاکید کرد: در مسائل مختلف مخصوصا در بحث حل آسیب های اجتماعی حوزه میتواند کمک کار دولت باشد و از نظرها و پیشنهادات فرهیختگان حوزوی استفاده می کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی با اشاره به نوشتن سند چشم انداز توسعه هفتم توسط دولت از فرهیختگان حوزوی درخواست نمود در این زمینه نقطه نظرات خود را به دولت ارائه دهند.

رییس ججمهور همچنین جامعه المصطفی را یکی از دست‌آورد های بزرگ جمهوری اسلامی عنوان کردند و بر حل مشکلات طلاب آن تاکید نمودند.

رییس جمهور در پایان سخنان خود اظهار داشت: بنده بارها اعلام کردم و در اینجا هم در محضر شما اساتید حوزه اعلام میکنم که هرچه میگذرد آینده را روشن میبینم و ان شاء الله می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و به سمت عدالت پیش برویم.

پیش این صحبت های رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی عضو خبرگان رهبری، سید رضوی از طلاب هندی جامعه المصطفی و سرکار خانم جلالی از معاون تبلیغ حوزه خواهران به بیان دیدگاه های خود پرداختند.