تهران – خبرگزاری “روزگار” – رکورد تیم اسپرینت سه نفره بانوان کشور توسط سه دوچرخه سوار جوان تیم خراسان رضوی شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری “روزگار” ، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد که رکاب زنان به دلیل شرایط کرونایی بیش از دو سال در انتظار برگزاری این رویداد بودند.

مهم ترین اتفاق این مسابقات به ماده اسپرینت معطوف شد، جایی که تیم خراسان رضوی با ترکیب ساناز ایرانمنش، لیلا حیدری و یکتا غلام رضایی موفق شد با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه ضمن کسب مدال طلا در رده سنی جوانان رکورد این رشته را در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به نام خود ثبت کند.

با برگزاری ماده های مختلف تاکنون قهرمانان رشته های اومینیوم، تیم اسپرینت و کایرین مشخص شدند. در کایرین بزرگسالان ستاره زرگر از خوزستان اول شد، فروزان عبدالهی از خوزستان در جایگاه دوم ایستاد و آزاده مزاری از خراسان رضوی به مقام سوم بسنده کرد.

در کایرین جوانان، لیلا حیدری از خراسان رضوی، ساناز ایرانمنش از کرمان و ستایش وجدی از آذربایجان شرقی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند. در اومینیوم بزرگسالان فروزان عبدالهی از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، ساجده سیاحیان از اصفهان دوم شد و پارمیدا نیکفر از خراسان رضوی به مدال برنز دست یافت.

در اومینیوم جوانان نیز آریانا ولی نژاد از قم، پانته آ قلی پور همدان و ساناز ایرانمنش از کرمان رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در تیمی اسپرینت بزرگسالان نیز تیم های خوزستان، تهران و خراسان رضوی و در اسپرینت جوانان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز عناوین برتر را از آن خود کردند.