2024/07/16 | ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ | 04:20
اخبار ویژه
تبلیغات

بازدید معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از پروژه دارالفنون پاسارگاد اردبیل

بازدید معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از پروژه دارالفنون پاسارگاد اردبیل

 معاون امور عمرانی استانداری به همراه سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل جهت پیشبرد و بررسی مشکلات پروژه ۳۰ کلاسه دارالفنون از این پروژه بازدید کردند. روزگار پرس به نقل از   تایمازنیوز/  به گزارش روابط‌عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، میرجعفریان معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در بازدید از […]

 معاون امور عمرانی استانداری به همراه سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل جهت پیشبرد و بررسی مشکلات پروژه ۳۰ کلاسه دارالفنون از این پروژه بازدید کردند.
روزگار پرس به نقل از   تایمازنیوز به گزارش روابط‌عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، میرجعفریان معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در بازدید از پروژه دارالفنون گفت: این پروژه جزو مهم‌ترین پروژه‌های حال حاضر در استان به‌حساب می‌آید و حساسیت بالایی روی این پروژه وجود دارد، بنابراین می‌بایست در احداث این پروژه دقت بیشتری انجام پذیرد.

میرجعفریان افزود: باید فرایند احداث تسریع شود تا در آغاز سال تحصیلی جاری مدارس آماده تحویل به دانش‌آموزان شود.

معاون عمرانی خاطرنشان کرد: در فصل تابستان بهترین شرایط برای زمان‌بندی فعالیت روزانه را داریم که می‌توان به‌صورت دو یا سه نوبت‌کاری انجام گیرد که باعث تسریع در احداث پروژه شود.

شیرین نژاد سرپرست اداره نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در بازدید از این پروژه افزود: پروژه دارالفنون در قالب دو دبیرستان ۱۵ کلاسه با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع توسط بانک پاسارگاد که به‌عنوان مسئولیت اجتماعی این بانک در حال اجراست، بزرگ‌ترین پروژه مدرسه‌سازی در استان اردبیل می‌باشد.

در حاشیه این بازدید میرجعفریان پس بررسی مشکلات پروژه با ادارات آب و برق هماهنگی‌های لازم را انجام داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات این پروژه حل شود.