در این ایام شاهد درخشش خورشید از پشت ابرهای تیره بر کشور ایران بودیم که نوری جاودانه به این سرزمین بخشید و حیاتی جدید را برای ساکنان آن رقم زد به طوری که دوره حقارت ایران پایان پذیرفت و جوانه‌های امید با عزم ملی مردم در دل همه اقشار این مرز و بوم شکوفا شد.


در طلیعه روزهای درخشان دهه فجر شایسته است با ورق زدن خاطرات آن دوران، اراده و عظمت پرچمدار انقلاب جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و یاد شهدا را زنده نگه‌داریم و با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ضامن تداوم راه آن‌ها باشیم.


کشور ایران به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تجربه ارزشمند عزیزان‌مان در دوران انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس و نیز رهنمودهای حضرت امام‌خمینی(ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل‌قوا، با توجه به تغییر چهره تهدیدها و تحریم‌ها در طول سالیان متمادی، در اوج اقتدار و عزت در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد.


ضمن عرض تبریک چهل‌ودومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر عظیم الشان و ملت غیور و انقلابی ایران، معتقدم که با بصیرت‌افزایی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل‌قوا و همچنین روحیه انقلابی و پایبندی و مقید بودن به حفظ ارزش‌های اسلامی می‌توان در برابر دشمنان ایستاد.