ایمان گودرزی؛ پرویز مظلومی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که سابق عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم بود، معتقد است تیم ملی باید هر چه زودتر سر و سامان بگیرد و مسئولان فدراسیون فوتبال بدون فوت وقت سرمربی جدید را انتخاب کنند. مظلومی تأخیر در انتخاب سرمربی تیم ملی را مخاطره‌آمیز می‌داند.

_آقای مظلومی تیم ملی هنوز سرمربی خود را نشناخته و هر روز خبرهای ضد و نقیض بسیاری از فدراسیون فوتبال بابت انتخاب سرمربی جدید به گوش می‌رسد. چه باید کرد؟
یک ساعت تأخیر هم زیاد است. فدراسیون فوتبال باید به‌سرعت سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کرد. این همه تأخیر جایز نیست. باید زودتر جمع‌بندی می‌کردند و سرمربی تیم ملی را بعد از جام جهانی انتخاب می‌کردند. تیم‌های آسیایی کار خود را خیلی زود آغاز کرده‌اند. ما زمان کمی تا شروع جام ملت‌های آسیا داریم و باید بدانیم چه کسی سرمربی ما است.
_ در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع جلساتی داشته و هیأت رئیسه طبق اخبار تأیید نشده رأی به انتخاب مربی ایرانی داده است. البته چند روز قبل تاج گفته بود سرمربی تیم ملی باید خارجی باشد.
من به طور کلی مخالف این هستم که اعضای هیأت رئیسه نظر فنی بدهند و سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند. کار هیأت رئیسه چیز دیگری است و انتخاب سرمربی تیم ملی باید به عهده افرادی باشد که تجربه فنی داشته باشند. از کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم چیزی باقی نمانده و ما که عضو آن بودیم هم در موضوع مهم انتخاب سرمربی تیم ملی نطری ندادیم. این رویه درست نیست. کار باید به دست کاردان سپرده شود و اعضای کمیته فنی باید پیرامون این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

حمله پرویزمظلومی به هیأت رئیسه فدراسیون؛چرا نظر فنی می‌دهند؟
_ با مربی ایرانی موافقید یا خارجی؟
من با کشتن وقت مخالفم که متأسفانه این اتفاق رخ داده است. در میان مربیان ایرانی گزینه‌های خوبی داریم. گزینه‌های باتجربه کم نیستند. به هرحال قرار است درباره این موضوع تصمیم‌گیری نهایی شود. امیدوارم بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود تا بیش از این لطمه نخوریم.
_ استقلال هم در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. وضعیت این تیم را در بازی‌های آینده چطور ارزیابی می‌کنید؟
همان طور که گفتید استقلال روند رو به رشدی داشته و شرایط مطلوب پیش می‌رود. حق‌مان بود مقابل نساجی هم به ۳ امتیاز برسیم اما اتفاقاتی در جریان بازی رقم خورد که در نهایت به تساوی رسیدیم. اگر گل‌گهر را ببریم شرایط تیمی ما دوباره بهبود پیدا خواهد کرد. ما در ۵ هفته اخیر ۱۳ امتیاز کسب کردیم که میانگین قابل‌توجهی است. باید این روند ادامه پیدا کند و مهم است که ما تیم‌های مدعی را هم شکست دهیم.

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱