به گزارش خبرگزاری روزگار پرس؛ بعد از هت تریک در مرحله قبلی جام حذفی برابر سایپا و نمایش تهاجمی و گلزنی طی دیدارهای اخیر سپاهان، شهریار مغانلو مهاجمی خطرناک مقابل پرسپولیس محسوب می‌شد.

سپاهانی‌ها امید زیادی داشتند با توجه به انجام دیدار مرحله یک هشتم مقابل پرسپولیس در اصفهان و همچنین شرایط و روند خوبی که شاگردان مورایس دنبال می‌کنند، بتوانند از این مرحله نیز موفق عبور کنند، اما در نهایت با چهار گل برابر پرسپولیس در خانه شکست خوردند تا یکی از مدعیان بزرگ جام حذفی از این رقابت‌ها کنار برود.

اما نکته جالب توجه در خصوص شهریار مغانلو است که در مقطعی نیز در جمع پرسپولیسی‌ها حضور داشت و توانسته بود نمایش موفقی در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی به جا بگذارد. مغانلو که تحت قرارداد سانتاکلارا پرتغال قرار داشت، به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس پیوسته بود، در ادامه با توجه به درخواست مبلغ بالای رضایتنامه از سوی باشگاه پرتغالی نتوانست به کار خود در ترکیب این ادامه دهد و سپاهانی‌ها موفق شدند با پرداخت این مبلغ او را به اصفهان بکشانند.

شهریار مغانلو اما طی دیدارهای اخیری که برابر پرسپولیس داشته، علی‌رغم انگیزه و تلاشی که از خود به جا گذاشته، نتوانسته دروازه سرخپوشان را باز کند و از این حیث با طلسم بزرگی مواجه شده است. مغانلو در دوران فوتبالی خود تنها یک بار توانسته برابر پرسپولیس جشن گل بگیرد که آن هم مربوط به دوران حضورش در پیکان است. دیداری که با برتری ۳-۱ پرسپولیس در تاریخ هشتم تیرماه ۹۹ به پایان رسید و شهریار تنها گل تیمش را به ثبت رساند.

از آن روز تا به امروز ۲ سال و هفت ماه و ۲۵ روز شهریار نتوانسته در قامت گلزن برابر پرسپولیس ظاهر شود و البته باید مدت زمان حضورش در پرسپولیس را از این مدت کم کرد. شهریار یک و فصل نیم است که در سپاهان حاضر است و در این مدت و در ۴ تقابل قبلی در امر گلزنی مقابل پرسپولیس ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴