سپهر ستاری: روز گذشته بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان او در استان کرمان دچار سانحه شد و سقوط کرد. در اثر این حادثه اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش که او را در این سفر همراهی می‌کرد درگذشت. هم‌چنین دیگر سرنشین‌ها برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

محمدتقی امیری خراسانی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی امروز به بیمارستان شهید باهنر کرمان رفت و از وزیر ورزش و همراهان او عیادت کرد.

امیری خراسانی در خصوص آخرین وضعیت وزیر ورزش به روزگار پرس گفت:«من امروزآقای دکتر حمید سجادی را ملاقات کردم.شکر خدا شرایط شان نسبت به دیروز خیلی بهتر شده و نسبت به روز گذشته این طور که پزشکان می گفتند سطح هوشیاری شان ایده آل است. ایشان با نظر پزشکان و برای احتیاط بیشتر در بیهوشی مصنوعی قرار دارد. در این مدت چند بار به هوش آمده و هر بار این طور که دوستان گفتند واکنش های ارادی داشته که خوشبختانه اتفاق بسیار خوبی است. تیم پزشکی که بسیار به روند بهبوی امیدوارند و می گویند تصمیمات گرفته شده برای درمان درست پیش می روند. امیدوارم با دعای خیر مردم و اقدامات پزشکان انشالله آقای دکتر سجادی بهبودی کامل خود را به دست آورند »

او هم‌چنین در خصوص دیگر همراهان وزیر ورزش در این سانجه گفت:« علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از نظر هوشیاری در شرایط خوبی به سر می‌برد و دچار آسیب نخاعی نشده است. با او گپ زدیم و شکر خدا خطر رفع شده است. سطح هوشیاری اش طوری بود که به خاطر می آورد. اما خب آسیب دیدگی های فیزیکی دارند که باید به کمک تیم پزشکی بر طرف شود.»

او درباره حاج حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی هم که روز گذشته در شرایط ویژه ای قرار داشت گفت:« شکر خدا حاج حبیب‌ هم نسبت به دیروز وضعیت بهتری دارد. این طور که پزشکان می گفتند شرایط خیلی بهتر شده است و خطر رفع شده انشالله . من با هر دو نفر هم صحبت کردم.»

امیری خراسانی درباره شرایط میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم اظهار داشت:« میثم عزیز هم در حال حاضر شرایطش پایدار است. او هم مثل حمید سجادی در بیهوشی مصنوعی است. پاریزی هم تحت درمان ویژه قرار گرفته و پزشکان امیدوار هستند که وضعیتش بهتر شود. دکتر پاریزی دچار آسیب از ناحیه دنده شده و آسیب به ریه هایش هم خورده اما با تلاش تیم مجرب پزشکی و انشالله دعای خیر مردم کشورمان ، بهبودی اش را به دست می آورد .»

امیری خراسانی در پایان گفت:«در حال حاضر در بیمارستان شهید باهنر کرمان رسیدگی در سطح بالایی انجام می‌شود و به همین خاطر از کادر پزشکی و مسئولان امدادی تشکر ویژه‌ای دارم. هم‌چنین حادثه تلخ درگذشت اسماعیل احمدی را به جامعه ورزش کشور و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸