سپهر ستاری: اعلام اخباری مبنی نارضایتی کیلیان امباپه از حضور در پاری‌سن‌ژرمن باعث شده غول‌های قدرتمند اروپایی برای جذب او در حالت آماده‌باش قرار بگیرند. امباپه به تازگی قرارداد خود با پاریس را تمدید کرده اما این روزها از شرایط خود ناراضی است و می‌خواهد پارک دو پرنس را ترک کند. در حال حاضر ارتباط این بازیکن با باشگاه خود به طور کامل قطع شده و او که در هفته ۶۵۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد از عدم تحقق بعضی از وعده‌های غیرقابل اجرای باشگاه به شدت عصبانی شده و احساس می‌کند باشگاه به او خیانت کرده است.

این یعنی باشگاه‌های بزرگ اروپایی فرصت جذب امباپه را در زمستان خواهند داشت و پاریس هم به یک شرط با جدایی او موافقت می‌کند. شرط مالکان قطری باشگاه این است که امباپه به رئال مادرید نرود و آن‌ها در ازای مبلغی نجومی و هنگفت ستاره خود را به هر تیمی جز رئال مادرید می‌فروشند. با این حال مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن هنوز رویای بازی در سانتیاگو برنابئو را در سر دارد و همین موضوع باعث می‌شود رئال مادرید هم برای جذب امباپه شانس داشته باشند. او پیش از این به حضور در رئال مادرید نزدیک بود اما در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد پرز را رد کند و در پاریس بماند اما حالا با اتفاقاتی که رخ داده این احتمال وجود دارد که امباپه پس از جام جهانی راهی مادرید شود.

لیورپول دیگر تیمی است که شانس جذب امباپه را دارد. مهاجم تیم ملی فرانسه در گذشته هم به قرمزهای مرسی‌ساید لینک شده بود و یورگن کلوپ بارها از او تمجید کرده ولی خرید امباپه برای لیورپول هزینه بالایی دارد و همین امر شانس آن‌ها را کاهش می‌دهد.

جنگ جهانی بر سر کیلیان امباپه!

برخلاف لیورپول اما چلسی از نظر مالی شرایط جذب امباپه را دارد و تاد بولی هم نشان داده برای جذب یک ستاره نامدار مشتاق است. او قبلا برای خرید رونالدو تلاش کرده بود که توخل اجازه خریدش را نداد و حالا ممکن است برای خرید ستاره پاریسی‌ها اقدام کند. امباپه قبلا هم در کودکی با چلسی تمرین کرده است.

منچستریونایتد هم یکی دیگر از تیم‌هایی است که به دقت شرایط جذب امباپه را زیر نظر دارند اما عدم حضور شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان شانس این تیم را برای منفجر کردن بمب بزرگ نقل و انتقالات کاهش می‌دهد. با این وجود منچستری‌ها در سال‌های اخیر منتظر فرصتی بودند که امباپه برای خرید در دسترس باشد و حالا این شرایط فراهم است.

قهرمان انگلیس یعنی منچسترسیتی یکی از معدود باشگاه‌هایی است که می‌تواند از پس هزینه‌های هنگفت انتقال امباپه برآید. شانس همکاری با مربی بزرگی چون پپ گواردیولا و بازی کنار نفراتی چون ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه احتمالا برای امباپه جذاب خواهد بود، علاوه بر این که سیتیزن‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند و امباپه می‌تواند به رویای قهرمانی در این جام هم برسد.

جنگ جهانی بر سر کیلیان امباپه!

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸