به گزارش خبرگزاری روزگار پرس؛ به نظر می‌رسد رابطه کیلیان امباپه با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خراب شده و راه برگشتی هم بین او و تیم پاریسی وجود ندارد. ستاره فرانسوی که قبلا در ماه جولای و پس از تمدید قرارداد خود به دنبال ترک پارک دو پرنس بوده و حالا سایت مارکا در خبری اختصاصی مدعی شده امباپه می‌خواهد در ژانویه از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود و آن‌ها گزارش سایت RMC در این خصوص را تایید می‌کنند.

در این بین گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن هم به این شرط با درخواست جدایی امباپه موافقت کرده که او راهی تیمی به جز رئال مادرید شود. در این شرایط لیورپول که قبلا به دنبال امباپه بود می‌تواند به گزینه جدی او تبدیل شود. رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به دلیل اختلاف بر سر ماجرای سوپرلیگ و هم‌چنین مذاکرات کهکشانی‌ها با امباپه به طور کامل شکراب شده و این دو باشگاه به شدت دچار اختلاف هستند.

امباپه معتقد است پاریس به او خیانت کرده و به وعده‌هایی که زمان تمدید قراردادش داده شده عمل نکرده است. او با وجود مخالفت جدی پاری‌سن‌ژرمن هم‌چنان رویای بازی برای رئال مادرید را در سر دارد. او که در زمان تمدید با تیم پاریسی به شدت از نظر سیاسی تحت فشار بود مستقیما خبر رد پیشنهاد رئال مادرید را به فلورنتینو پرز داد. او به دوستان نزدیک خود توضیح داده بود که پول برایش در اولویت نیست و فقط به دنبال فوتبالی پویا و زیباست.

حالا باید دید واکنش رئال مادرید به تصمیم جدید امباپه چیست و آیا آن‌ها اقدامی برای جذب او خواهند کرد؟

۲۵۸ ۲۵۸