به گزارش خبرگزاری روزگار پرس؛ تیم ملی فوتبال ایران اردوی خود در فیفا دی دوم را در کشور اتریش برپا کرده و ملی پوشان زیر نظر کارلوس کی روش، خود را آماده دو بازی دوستانه با سنگال و اروگوئه می کنند. کارلوس کی‌روش امروز در حضور تمامی شاگردان خود که لژیونرهای خط حمله هم شامل آنها می شود، تمرینات را پیش برد.

در مصاحبه ای که اخیرا از سرمربی تیم ملی منتشر شده، او به قدرت خط حمله تیمش دوباره اشاره کرده و اظهار داشت که مهاجمان خوبی داریم ولی مساله این است که چگونه توپ را به آنها برسانیم. کی‌روش با داشتن زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله، این صحبت ها را با خیال راحت انجام می دهد و امیدوار است که این دو بازیکن را در آماده ترین شکل ممکن به قطر ببرد.

زوج مخوف فوتبال ایران به دنبال شکستن طلسم کی‌روش

سردار و طارمی هر کدام مواضع متفاوتی نسبت به اتفاقات پیش از تغییر سرمربی تیم ملی داشتند اما نکته واضح و مبرهن، رابطه نزدیک این دو با کی‌روش است؛ مربی که در اوج دوران جوانی به آنها میدان داد تا درخشیده و سر از لیگ های معتبر اروپایی درآورند. حال در دوره ای که به نظر می رسد سردار و مهدی در اوج پختگی و میدان دیدگی قرار دارند، کی‌روش انتظار درخشش آنها در جام جهانی و البته قبل از آن بازی های دوستانه پیش رو را دارد.

سرمربی پرتغالی، تیمش را بعد از بازی روز جمعه مقابل اروگوئه، روز سه شنبه هفته آینده در دیدار دوستانه ای دیگر مقابل سنگال راهی میدان خواهد کرد؛ حریفی که چند ماه پیش دو بار در قامت سرمربی مصر مقابلش شکست خورد. کی‌روش در آن دو تقابل (فینال جام ملت های افریقا و پلی آف صعود به جام جهانی)امید زیادی به درخشش محمد صلاح داشت اما این بازیکن فروغ چندانی از خود نشان نداد و باید دید آزمون و طارمی می توانند، جور ستاره لیورپول را کشیده و انتقام کی روش را از سنگال بگیرند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴