به گزارش خبرگزاری روزگار پرس؛ تیم پورتو روز شنبه در هفته هفتم لیگ پرتغال میهمان استوریل بود که این بازی هیجان انگیز با تساوی یک – یک تمام شد. مهدی طارمی مهاجم ایران از ابتدا در ترکیب پورتو بود و توانست گل تساوی را برای تیمش در دقیقه ۹+۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

این بازی به دلیل اخراج بازیکن استوریل، اعلام پنالتی برای پورتو در دقایق تلف شده و درگیری هواداران حساسیت زیادی داشت و حواشی آن دامن طارمی در پایان بازی را هم گرفت.

طارمی بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی مقابل گزارشگر و دوربین شبکه SportTV قرار گرفت تا گفتگویی را انجام بدهد. او ابتدا در خصوص تساوی پورتو گفت: «بازی سختی بود. ما این را می‌دانستیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم و در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم. چندین موقعیت داشتیم، یک توپ روی تیرک داشتیم. ما بهتر از استوریل کار کردیم و پیروز نشدیم. سخت است، اما باید در آینده ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.»

در ادامه این گزارشگر از طارمی سئوالی درباره تلاش برای شبیه سازی و فریب داوران برای گرفتن پنالتی پرسید، اتفاقی که طارمی آن را در بازی با اتلتیکو مادرید اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و از زمین اخراج شد. طارمی با خنده‌ای طعنه آمیز گفت: «آیا این سئوال شما است؟ آیا آن بازی را دیدی؟»

خبرنگار گفت که آن را دیده است و دوست دارد نظر طارمی را بداند. مهاجم ایرانی که با زبان انگلیسی و به سختی صحبت می‌کرد، گفت: «پای چپ من زیر پای ویتسل بود. من باید از سمت راست می‌رفتم. نمی‌توانستم از سمت چپ بروم. این شبیه سازی نبود و برخورد وجود داشت.»

طارمی سپس گفت که مصاحبه او اختصاص به این بازی دارد نه مسائل دیگر و به همین دلیل با ترک صحنه مصاحبه، گفتگویش را نیمه تمام گذاشت.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴