دوباره شروع شد! البته این طور که پیداست این از سیاست های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است که با توییت زدن در توییتر،با شلوغ کاری در فضای مجازی و با تحریک کردن هوادار تمام تلاش خودشان را کنند تا اول،به خواسته های خودشان برسند و دوم اینکه توجیهاتی برای ناکامی احتمالی شان داشته باشند.
دیشب استقلال با نساجی بازی کرد و کلی حاشیه داست.هواداران این تیم در فضای مجازی بر این باور هستند که داوری ها علیه شان است(پنالتی های شان را نمی گیرند) و حتی برای بازی در دربی از مسئولان فدراسیون خواسته اند تا آن مسابقه را یک داور خارجی قضاوت کند.
باشگاه استقلال هم امروز یک بیانیه مفصل داد و از مسئولان خواست تا هر چه سریعتر اقدامات لازم برای ورود VAR به ایران را فراهم کنند.
از آن طرف؛پرسپولیسی ها هم بیکار ننشسته اند و با بریدن بخش هایی از فیلم بازی خودشان با نفت مسجد سلیمان معتقدند که گل لوکادیا درست بود و ۲ پنالتی هم برای شان نگرفته اند.
همین یکی دو ساعت قبل هم بود که محمد حسین زرندی،مدیر رسانه ای باشگاه استقلال هم توییت زد و با کنایه احتمالی به باشگاه رقیب از این نوشت که استقلال روی پای خودش ایستاده است و نیازی به امدادهای غیبی و کمک های نامرئی ندارند.

نظر شخصی ام این است که همه این فضاسازی ها و توییت ها سیاست های دو باشگاه است برای رسیدن به اهدافی که دارند.دیر نیست،منتظر باشید و ببینید که به زودی علیرضا اشرف هم وارد گود خواهد شد و با زدن یک توییت هم جواب کنایه ها را خواهد داد و هم مثل همتای خودش در باشگاه استقلال از داوری ها طلب کار!
آقایان بیاورید این VAR لامصب را تا اوضاع از این که هست بدتر نشده.

۲۵۱ ۲۵۱