ایمان گودرزی؛ هفته چهارم لیگ برتر امروز سه شنبه ۸ شهریور در حالی پیگیری می‌شود که استقلالی ها امروز در مسجد سلیمان مهمان نفت مسجد سلیمان هستند و پرسپولیس روز چهارشنبه در آزادی از نفت آبادان پذیرایی می‌کند. قطعا بازی جذاب هفته چهارم می‌تواند بازی سپاهان با فولاد باشد که در اصفهان برگزار می‌شود. با هم نگاهی به بازی های هفته‌ی چهارم لیگ در روز سه شنبه می‌اندازیم؛

پیکاننساجی

ساعت: ۱۹:۰۰

ورزشگاه ورزشگاه پاس قوامین تهران

پیکانی ها فصل را بسیار خوب آغاز کرده‌اند و در حضور مدعیان حاضر در جدول رده بندی رتبه سوم را به خود اختصاص داده‌اند. شاگردان مجتبی حسینی با دو برد و یک باخت با ۶ امتیاز فقط به خاطر تقاضل گل در این رده حضور دارند وگرنه با استقلال رده دومی هم امتیاز هستند. از سوی دیگر شاگردان مطهری شرایط کاملا برعکسی دارند. مطهری از سه بازی اول فصل با دو مساوی و یک باخت تنها دو امتیاز کسب کرده است و در رده چهاردهم قرار دارند. این مسابقه دوئلی بین دو تیم یکی برای ماندن در بین مدعیان ویکی برای جدا کردن خود از تیم های ته جدولی خواهد بود

پیکان – نساجی؛ احتمالا بدون تماشاگر - ورزش سه

ملوانذوب آهن

ساعت: ۱۹:۰۰

ورزشگاه تختی انزلی

جدال ملوان ذوب را می توان تقابل ریشه دارهای ناکام نامید. ملوانی های با اصالت که پس از سال ها به لیگ برتر بازگشته اند با کسب تنها یک امتیاز حال و روز خوشی ندارند و در قعر جدول رده بندی قرار دارند، از طرف دیگر شاگردان تارتار به سه مساوی متوالی با سه امتیاز در رده یازدهم قرار دارند. قطعا مساوی در این بازی دردی از کسی دوا نخواهد کرد و هر دو تیم برای برد به زمین خواهند آمد.

توقف بازی ملوان و ذوب آهن - ورزش سه

مس کرمانگل گهر سیرجان

ساعت: ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهید باهنر کرمان

کرمانی ها که هفته گذشته نتوانستند در مقابل شاگردان ساپینتو تا آخر بازی مقاومت کنند و بازی را واگذار کردند حالا نارنجی پوشان کرمانی پس از بازگشت به لیگ برتر باید میزبان سرمربی سابق خود امیر قلعه نویی باشند. گل گهر ها هفته گذشته در یک ماراتن نفس گیر مقابل سپاهان به تساوی دست پیدا کردند. مس کرمان با یک برد و دو باخت در رده دهم قرار دارند و سیرجانی ها با یک برد و دو مساوی در رده چهارم قرار دارد.

گل‌گهر 2 مس کرمان 1؛ دربی جنجالی به سود ژنرال - ورزش سه

نفت مسجد سلیماناستقلال

ساعت: ۲۰:۳۰

ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

جذاب ترین بازی روز سه شنبه قطعا این تقابل خواهد بود. نفت مسجد سلیمان در سه بازی گذشته تمام نتایج ممکن را کسب کرده و یک باخت و یک مساوی و یک برد در بازی های این فصل کسب کرده، از سوی دیگر شاگردان ساپینتو دو برد و یک باخت در رده دوم قرار دارند. به دنبال سومین برد این فصل و چهارمین برد متوالی خارج از حانه هستند. نفتی ها در ده بازی گذشته تا به حال موفق به شکست استقلال نشده اند و ۷ باخت و ۳ مساوی را از تقابل با آبی پوشان به جای گذاشته اند.

استقلال روز بازی به مسجدسلیمان می‌رود - ورزش سه

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱