زاوش محمدی: پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را طوفانی آغاز کرد و با به خدمت گرفتن، بیرانوند، پورعلی گنجی، رفیعی، صادقی، اسماعیلی فر و گولسیانی حسابی جنجال ساز شد. طوفان پرسپولیسی ها زود شروع شد و با همان سرعت هم به پایان رسید و دیگر خبری از جذب بازیکن جدید نیست. همین موضوع باعث شد تا هواداران این تیم حسابی شاکی شوند و حتی شنیده می شد که از درویش خواسته اند تا محمد محمدی را برکنار کند.

اصرار عجیب روی یک گزینه ناشناخته

پرسپولیس مدتهاست به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ برای خط حمله است و گزینه گل محمدی کاسیانو برزیلی بود. بازیکن تیم ویزلا پرتغال که عملکرد آنچنان درخشانی هم در این تیم نداشت. پس از ارائه پیشنهاد به این بازیکن به یکباره و به صورت تصاعدی رقم های درخواستی این بازیکن بیشتر و بیشتر شد و حتی او از مدیران پرسپولیس خواسته بود تا خانه ای در زعفرانیه برایش مهیا کنند. آنقدر پروسه جذب کاسیانو طولانی شد که حالا خبر می رسد این بازیکن برزیلی مصدوم است و همین موضوع باعث شد تا سرخپوشان در این مورد تردید کنند. گفته می‌شود این بازیکن از ناحیه عضله کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شده و در تمرینات تیمش حضور ندارد و شاید حدود دوماه دور از میادین باشد. پرسپولیسی‌ها هم مشغول تحقیق در این رابطه هستند. این احتمال وجود دارد که این انتقال کامل منتفی شود و پرسپولیس قید جذب این مهاجم را بزند.

آتش پرسپولیس خاموش شد!

آقای گل در دوراهی پرسپولیس و یونان

کریم انصاری فرد بازیکن اسبق پرسپولیس و کاپیتان تیم ملی از آاک یونان جدا شد و در حال حاضر تیمی ندارد. پس از جدایی کریم از آاک مدیران پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد دادند که گفته می شود انصاری فرد به دلیل همسرش این پیشنهاد را رد کرده و تصمیم دارد در یونان به دنبال تیم بگردد و فوتبالش را در این کشور ادامه دهد. گرچه اگر انصاری فرد در یونان تیمی پیدا نکند بدش نمی آید دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند و شاگرد گل محمدی شود.

آتش پرسپولیس خاموش شد!

گزینه‌ای که به راحتی از چنگ سرخ‌ها در آمد

پیمان بابایی از آن دسته بازیکنانی بود که بارها به پرسپولیس لینک شد اما انتقالی صورت نگرفت. از میانه‌های فصل پیش بود که اسم پیمان بابایی به عنوان گزینه خط حله پرسپولیس شنیده می شد اما گل محمدی تمایل چندانی به جذب این بازیکن نشان نمی داد. حتی پس از پایان فصل بابایی پالسهای زیادی برای پیوستن به پرسپولیس به مدیران این باشگاه فرستاد اما پرسپولیسی ها اصرار داشتند تا مهاجم خارجی جذب کنند و معطل ماندن بابایی باعث شد تا او با استقلال وارد مذاکره شود و به این تیم بپیوندد.

خبری از دستیار خارجی هم نشد

گل محمدی برای فصل جدید روی نیمکت هم خانه تکانی انجام داد. با نظر او مظاهر رحیم پور و داوود فنایی از جمع کادر فنی سرخپوشان جدا شدند و همچنین حمید مطهری نفر اول دستیاران یحیی هم پس از چندسال حضور در کنار این مربی، هدایت نساجی را برعهده گرفت تا اولین تجربه سرمربیگری خود را داشته باشد. یحیی برای فصل جدید یک بدنساز اسپانیایی و یک مربی گلرهای برزیلی استخدام کرد اما هنوز نتوانسته جانشینی برای مطهری پیدا کند. پیشتر از این از خسوس دستیار لوئیز انریکه در تیم ملی اسپانیا به عنوان گزینه گل محمدی برای دستیاری نام برده می شد اما گویا حضور این مربی اسپانیایی در تهران منتفی شد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۶ ۲۵۱