در حالی شهرخودرو در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران میهمان صنعت نفت آبادان است که هنوز تکلیف این تیم مشخص نشده است.

به گزارش روزگار پرس ، هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا(سه‌شنبه) آغاز می‌شود و تیم فوتبال شهرخودرو روز چهارشنبه در آبادان باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود. نماینده مشهد در لیگ بیست و یکم در حالی با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد که این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص تغییرات روی نیمکت این تیم است اما هنوز هم مدیریت باشگاه نظر قاطعی در این خصوص نگرفته است.

اسماعیل حیدرپور، قائم مقام شهرخودرو در حالی که درباره تغییرات نیمکت این تیم گفته بود “میثاقیان پیشکسوت فوتبال خراسان محسوب می‌شود. او ۶، ۷ تیم را به لیگ برتر فوتبال آورده است. میثاقیان در تیم شهر خودرو می‌ماند و شان او خیلی بالاست. او با باشگاه همکاری داشته است، اما نوع برنامه ما این است که از میثاقیان به عنوان مدیرفنی استفاده کنیم و یک مربی خارجی به خدمت بگیریم.” اما معلوم نیست با چه تفکری از شرایط این باشگاه چنین سخنانی را به زبان آورده است؛ مشکلات مالی این تیم هم در نظر گرفته نشود، سایر امکانات اولیه این تیم هم هنوز آماده نیست و چه مربی داخلی و چه خارجی کاری نمی‌توانند برای این تیم بکنند.

نکته عجیب‌تر حریف‌های حیدرپور این است که باشگاه شهرخودرو قصد دارد مربی را به عنوان مدیرفنی در تیم نگه دارد و ناظر به عملکرد سرمربی جدید خود بگذارند که بار فنی خود را با کسب ۲ امتیاز در ۹ هفته نشان داده است. حالا اگر طبق گفته‌های قائم مقام باشگاه شهرخودرو، قرار باشد مربی خارجی برای تیمی بیاید که حتی زمین تمرین در شهر خود ندارد، آن مربی خارجی قرار است چه سطح کیفی داشته باشد که بخواهد از میثاقیان حرف‌شنوی داشته باشد.

قصه حضور مربی ایرانی دیگر روی نیمکت شهرخودرو هم کاملا متفاوت است؛ مربی که بخواهد این ریسک را بپذرید هدایت تیمی را قبول کند که بعد از گذشت تقریبا یک سوم لیگ بوی سقوط می‌دهد و نه مدیریت آن، پاسخگوی اتفاقات رخ داده برای این تیم است و نه امکانات درخوری برای باقی ماندن درلیگ دارد، دل و جرات زیادی دارد و باید مثل اکبرمیثاقیان این آمادگی را داشته باشد که کارنامه قبلی‌اش با حضور در شهرخودرو زیر سوال رود.

شهرخودرو در حالی باید بیش از ۴۸ ساعت دیگر به مصاف صنعت نفت آبادان برود که قائم مقام این باشگاه تلویحا اعلام کرده که میثاقیان دیگر به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت نخواهد داشت و هنوز هم جایگزینی برای او، چه خارجی و چه داخلی انتخاب نشده است. این در حالی است که با این وضع حتی اگر مربی هم بخواهد به سمت سرمربیگری شهرخودرو انتخاب شود، زمان زیادی برای دیدار با صنعت نفت ندارد و باید بدون جلسه تمرینی به مصاف شاگردان منصوریان برود.