مهاجم آرژانتینی جدید بارسلونا خوشحال است که بعداز مدتها توانست نخستین بازی خود را با پیراهن این تیم انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری “روزگار پرس” و به نقل از الموندو، سرخیو آگوئرو یکی از خریدهای بارسلونا در تابستان بود که از منچستر سیتی به تیم پیوست.

آگوئرو بلافاصله بعد از پیوستن به بارسلونا مصدوم شد و در دیدار شب گذشته برابر والنسیا که با پیروزی بارسلونا به پایان رسید چند دقیقه برای تیم جدیدش به میدان رفت.

او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که فرصت بازی کردن پیدا کردم. مدتها بود که منتظر چنین لحظه ای بودم. مهم ترین چیز پیروزی تیم بود. فریاد و تشویق هواداران باور نکرنی بود.

آگوئرو ادامه داد: من روزهای بسیار سختی را تجربه کردم. بدون شک هواداران به خاطر نتایج ضعیف اخیر اذیت شدند. آنها باید صبور باشند. تعطیلی اخیر لیگ به سود ما بود و باعث شد تا خوب تمرین کنیم و به اعتماد به نفس لازم برسیم.

این مهاجم آرژانتینی در پایان درباره درخشش آنسو فاتی گفت: او مهاجم جوان و کم سن و سالی است. اطمینان دارم که در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. باید به این استعداد بزرگ کمک کرد تا خودش را در میدان نشان دهد. من از هم بازی شدن با او خوشحال هستم.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۵ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد البته فاصله این تیم با صدرنشین تنها ۴ امتیاز است آن هم درحالی که یک بازی کمتر از این تیم دارد.