براساس اعلام قبلی فدراسیون جهانی با توجه به آغاز دوره جدید رنکینگ برای کسب امتیاز و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رنکینگ فدراسیون جهانی به این شکل محاسبه می شود. از امتیازات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۲۵ درصد؛ از امتیازات ۲۰۱۹، ۵۰ درصد؛ از امتیازت ۲۰۱۸، ۷۵ درصد و از امتیازات ۲۰۱۷ و قبل از آن ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در رده پنجم قرار دارد. حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن، در رده چهل و هشتم قرار دارد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی در رده پنجم باقی ماند، سروش احمدی در جایگاه سیزدهم قرار دارد و امیرمحمد بخشی نیز رده بیستم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده سی و سوم قرار دارد و علی اشکوریان رده سی و ششم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم در رده پنجم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن رده سی و ششم را در اختیار دارد.

در گروه زنان، مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم رده شصت و پنجم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی رده شصت و نهم را به خود اختصاص داد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی در رده پنجاه و نهم جای گرفته است. ناهید کیانی در رده هفتاد و پنجم قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد رده ۱۱۳ را به خود اختصاص داد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، کیمیا همتی رده چهل و چهارم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی در جایگاه پنجاه و ششم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل در رده شصت و دوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن در رده هفتاد و هفتم جای دارد.