رضا باقری در گفت‌و گو با خبرنگار ، اظهار داشت: اواخر آبان ماه میزبان رقابت‌های کشتی هستیم که تا امروز ۱۷ کشور برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده اند. کشورهای روسیه، ارمنستان، کره جنوبی، سوریه، لهستان، اتریش، اوکراین، برزیل،هند، پاکستان، کلمبیا، نیجریه، تانزانیا و بنگلادش از جمله کشورهای حاضر در این مسابقات هستند و باید دید چه تیم هایی دیگری به این رقابت ها اضافه می شوند.

وی ادامه داد: فعلا قرار است مسابقات در تهران و در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود و اگر این مساله منتفی شود سالن هفت تیر را برای این رویداد انتخاب می کنیم.در کشتی تیم خوبی داریم و تصور ما این است که قهرمان این مسابقات خواهیم شد.

دبیر سیزم نیروهای مسلح یادآور شد: ۲۵ شهریور تیم بوکس نیروهای مسلح را به روسیه اعزام می کنیم که در ۱۰ وزن شرکت کننده داریم. بعد از انقلاب این اولین رویدادی است که در بوکس شرکت می کنیم و از این به بعد در این رویدادها حضوری پرشور خواهیم داشت. در بوکس ورزشکاران خوبی داریم و احتمال می دهیم عنوان خوبی را کسب کنیم. البته آبان‌ماه در فرانسه رقابت های جودو را هم خواهیم داشت و با نفراتی آماده در این رویداد به مصاف حریفان خود می رویم و امیدوارم عملکرد خوبی را از قهرمانان کشورمان شاهد باشیم.

باقری خاطر نشان کرد: تیم چتربازی ما آبان ماه در قطر نیز حضور خواهد داشت که نفرات این تیم ۶ ماه است در اردو هستند که بیشتر نفرات اعزامی را کارکنان نیروهای مسلح تشکیل می دهند.