فراخوان جشنواره ایده‌های خلاق با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سیرجان و با هدف توسعه فضای همفکری و خلاقیت شهروندان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری “روزگار پرس” ـ این جشنواره که بنا به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان و با همکاری روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر برگزار می‌شود، محدودیت سنی نداشته و ایده‌پردازان می‌توانند به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با در نظر گرفتن محورهای جشنواره، خلاصه‌ای از طرح پیشنهادی خود را ارسال و در جشنواره شرکت کنند.

محورهای این جشنواره اشاره به موضوعات و معضلاتی چون سرقت‌های خُرد، نزاع و خشونت، آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد، خودکشی، افزایش روزافزون آمار طلاق، فسادهای اخلاقی است که شرکت کنندگان می‌توانند ایده‎های خود را در قالب‌های فناوری دیجیتال، تولیدات هنری و نمایشی، ورزش و اوقات فراغت، مطالعات اجتماعی، تولیدات رسانه‌ای، اخبار و اطلاع‌رسانی، کسب و کار و توانمندسازی، ارائه کنند.

گفتنی است هدف اصلی جشنواره یاری جستن از افکار عمومی، هم‌فکری و خلاقیت شهروندان به منظور پیشگیری و‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان سیرجان است.

علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا ۵ آبانماه سالجاری به صندوق پستی ۱۱۱-۷۸۱۸۵ یا شماره واتس آپ ۰۹۱۳۰۶۳۳۶۷۶ ارسال کنند. به ایده های برگزیده جوایز نویسی اهدا می شود.