رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مطمئناً در جهت حفظ اقتدار نیروهای مسلح گام برمی‌داریم و حتی در برخورد با مجرم هم حفظ سلامت نیروهای نظامی و انتظامی مدنظر است و هر کجا لازم باشد برای برگزاری کلاس‌ها و آموزش دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش روزگار پرس به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده هوانیروز ارتش و هیئت همراه با بیان اینکه هوانیروز از ابتدای انقلاب واقعاً خوش درخشیده است، گفت: پروازهای شبانه هوانیروز در عملیات مرصاد با آن وسعت بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به پیشگامی هوانیروز در کمک‌رسانی در وقایع مختلف گفت: کمتر اتفاق می‌افتد در ارتش‌های دنیا که این‌قدر نگاه‌های انسان‌دوستانه وجود داشته باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه کارکنان هوانیروز در زمره پاک‌ترین نیروها قرار دارند، افزود: کمترین پرونده‌ها به نسبت جمعیت و مأموریت مربوط به این نیرو است که جای تبریک دارد.

وی این موفقیت را مرهون تلاش‌های فرماندهان، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات برشمرد.

پورخاقان، نیروهای مسلح را زینت کشور و حفظ امنیت مردم را وابسته به اقتدار آن‌ها برشمرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، سازمان قضایی نیروهای مسلح نیروی مقتدری است که اقتدار نیروهای مسلح را حفظ می‌کند.

وی تاکید کرد: مطمئناً در جهت حفظ اقتدار نیروهای مسلح گام برمی داریم و حتی در برخورد با مجرم هم حفظ سلامت نیروهای نظامی و انتظامی مدنظر است و هر کجا لازم باشد برای برگزاری کلاس‌ها و آموزش دریغ نمی‌کنیم.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، به سابقه درخشان این نیرو از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پرداخت و گفت: در دفاع مقدس ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی این بالگردها انجام دادن که در دنیا بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه امروز نیز هوانیروز در یک آمادگی رزمی بسیار مطلوبی قرار دارد، به دستاوردهای مهم این نیرو در تجهیز بالگردها به سامانه‌های دید در شب بومی، افزایش برد و هوشمندسازی سلاح‌های بالگردها و تأمین قطعات اشاره کرد.

امیر سرتیپ قربانی به ماموریت‌های مردمیاری هوانیروز در ۳۱ استان کشور ازجمله پوشش اورژانس هوایی جاده‌ها به خصوص نقاط صعب العبور و نجات بیش از ۱۰۰۰ نفر از مرگ حتمی، جابجایی اعضای پیوندی در سطح کشور، خدمت‌رسانی در سیل‌های گلستان، لرستان و خوزستان و زلزله کرمانشاه و انتخابات پرداخت.

در این دیدار امیر قاسم خاموشی جانشین هوانیروز و تعداد دیگری از مقامات این یگان حضور داشتند.