بهرام قدیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ، افزود: هاکی از توانایی و ظرفیت بالایی برخوردار است و باید در بُعد دانش‌افزایی به ویژه در بخش مربیان گام‌های بلند و اساسی برداریم.

وی ادامه داد: قصد داریم نخستین ورزشگاه بین‌المللی هاکی را در مجموعه ورزشی آزادی تهران به نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با همکاری فدراسیون جهانی و با نظارت هاکی آسیا در مدت زمان ۱۰ ماه افتتاح کنیم تا پس از ۵۰ سال ورزشکاران این رشته صاحب یک ورزشگاه اختصاصی شوند.

رییس فدراسیون هاکی گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در نظر داریم زمینه ارتقای رشته هاکی را فراهم کنیم و این کار را آغاز کرده‌ایم. هاکی چمنی نسخه اصلی ورزش ما و از جمله رشته‌های المپیکی به شمار می‌رود و در نظر داریم در این زمینه اقدامات موثر و مفیدی را انجام دهیم.

قدیمی در مورد اردوی تیم ملی هاکی زنان که در هفته جاری برگزار شد، افزود: نفرات دعوت شده به این اردو از دل لیگ انتخاب شدند و قصد داریم با برنامه‌ریزی و با شناسایی بهترین‌های ایران تیم ملی خوبی را آماده مسابقات کنیم. تیم ملی ایران قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان بروند که امیدواریم یکی از سکوهای قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی تاکید کرد: اردوهای تیم ملی ادامه خواهد داشت تا ترکیب اصلی تیم مشخص شود، در حال حاضر آمادگی ملی پوشان حدود ۸۰ درصد است و در اردوهای بعدی این میزان آمادگی افزایش خواهد یافت.