نادیا زکالوند: خرس سیاه گرسنه وارد گاراژ یک شیرینی‌فروشی در کنکتیکات شد و جلوی چشمان وحشت‌زده چند نفر از کارکنان شیرینی‌فروشی، ۶۰ کاپ‌کیک را خورد و سپس مجبور به فرار شد.

کارکنان این شیرینی‌فروشی در حال حمل جعبه‌های پر از کاپ‌کیک آماده به درون ون بودند که ناگهان سروکله این خرس سیاه پیدا شد.

حمله خرس به شیرینی‌فروشی/ عکس

بنابه گفته سازمان محیط‌زیست ایالت کنکتیکات،‌ بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ خرس سیاه در این ایالت زندگی می‌کنند که از سال گذشته تاکنون ۱۵۸ خرس در ۱۶۹ شهر بزرگ و کوچک این ایالت دیده شده است.

«میریام استفنز» زنی که صاحب این شیرینی‌فروشی است در اینستاگرام خود نوشت، در شیرینی‌فروشی مشغول کار بوده که صدای فریاد چند تا از کارکنان خود را که می‌گفتند، «خرس!» از گاراژ می‌شنود. او به‌سرعت خود را به گاراژ شیرینی‌فروشی می‌رساند و با ایجاد سروصدا سعی می‌کند خرس را ترسانده و فراری دهد. خرس سیاه تا سه بار به عقب می‌رود اما ناگهان به استفنز حمله می‌کند و او مجبور به فرار می‌شود. در این زمان کارکنان شیرینی‌فروشی شروع به سروصدا و ترساندن خرس می‌کنند. اما خرس باز هم به مقابله می‌پردازد. سرانجام استفنز با درآوردن صدای بوق خودرویی نزدیک گاراژ، این حیوان سمج را فراری می‌دهد. البته این خرس سیاه در این میان یک جعبه حاوی ۶۰ کاپ‌کیک را هم می‌خورد.

حمله خرس به شیرینی‌فروشی/ عکس

خوشبختانه در این درگیری کسی صدمه ندید. اما پلیس این منطقه می‌گوید، برخوردهای خطرناک بین خرس‌ها و انسان در این ایالت زیاد شده و در چند ماه گذشته یک زن ۷۴ ساله و یک پسر ۱۰ ساله دچار صدمات شدیدی از ناحیه خرس‌ها شدند.

منبع:

apnews