به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، یوسف مزارعی ،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،برنامه های اجتماعی و فرهنگی متنوع با عنوان ” مرد میدان عمل” پیش بینی و اجرا می شود.
وی افزود: این برنامه ها با هدف تبیین شخصیت و شیوه زندگی شهید سپهبد سلیمانی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از ظرفیت ها ونهادها،مساجد ،پایگاه های بسیج و سازمان های مردم نهاد اجرا می شود.
مزارعی به برگزاری مراسم شب شعر “مرد میدان”اشاره کردو گفت: این شب شعر با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی شهید سلیمانی به عنوان اسوه ایثار، اخلاص و عمل و ادای دین در مقابل آن شهید والامقام با مشارکت برج میلاد و سپاه ناحیه مقاومت شهید باهنر برگزار می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس ، ایستگاه های فرهنگی و هنری جهت توزیع اقلام چاپ شده نظیر پوستر تصاویر سردار، اجرای طرح خودرونویس با استفاده از شعار های مناسب جهت شعار نویسی بر روی خودروها، حرکت کاروان خودرویی در ۵ محور اصلی منطقه و……جزو برنامه های اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.