در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی صنعت بیمه در ایام دهه فجر، بیمه ملت رتبه دوم مسابقات دارت را از آن خود کرد.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در مسابقات دارت آقایان، بیمه ملت رتبه دوم شرکت‌های بیمه را کسب کرد که برندگان مسابقه طی مراسمی مدال خود را تقدیم مدیرعامل شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، تعداد ۱۵ شرکت بیمه و نزدیک به ۹۰ تیم دونفره در این مسابقات شرکت کردند که پس از انجام رقابت‌های نفس‌گیر؛ بیمه آسیا رتبه اول، بیمه ملت رتبه دوم و شرکت بیمه‌ زندگی باران و بیمه مرکزی مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

این رقابت‌ها روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در سالن ورزشی برق آلستوم از ساعت ۹ تا ۱۵ برگزار شد و آقایان محمد گودرزی و محمد آدینه اعضای تیم برنده بیمه ملت برای کسب رتبه دوم این مسابقات بودند.

**همکاران شرکت‌کننده در مسابقات دارت صنعت بیمه به مناسبت دهه فجر:

*محمد گودرزی، محمد آدینه

*محمد رزاقی و فردین سلطانی

*سعید عباسی و سجاد زارع

گفتنی است روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، در مراسم تقدیر دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت از مقام آوران مسابقات، محمد گودرزی و محمد آدینه ضمن تشکر از مدیرعامل بیمه ملت برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و ورزشی همکاران، مدال های خود را به مدیرعامل بیمه ملت تقدیم کردند.

روابط‌عمومی بیمه ملت ضمن تقدیر از مشارکت همکاران در برنامه‌های ورزشی، برای کلیه همکاران شرکت‌کننده در مسابقات و برنامه‌های ورزشی صنعت بیمه در ایام دهه فجر آرزوی موفقیت و بهروزی دارد.