مدیر شعب استان فارس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از جابه‌جایی ۳ شعبه با هدف بهبود شبکه دسترسی به شعبه‌ها در این استان فارس خبر داد.
به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب استان فارس گفت: ۳ شعبه شهرستان‌های لار، آباده و اقلید بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی بانک تجهیز شد و به محل جدید انتقال یافت.
وی در این رابطه اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ظرفیت خود در همه بخش‌ها برای افزایش میزان رضایتمندی و تسریع ارائه خدمت به مشتریان استفاده می‌کند.
شمس‌الدینی گفت: شعبه آباده که پیش از این در خیابان امام خمینی، جنب دبیرستان ظهیر امامی بود، به خیابان امام خمینی روبه‌روی آموزش و پرورش شهرستان آباده منتقل شد و تلفن ساختمان جدید شعبه ۰۷۱۴۴۳۶۱۴۴۶ و ۰۷۱۴۴۳۶۱۴۴۵ است.
وی همچنین خبر داد: شعبه اقلید از خیابان انقلاب اسلامی پایین‌تر از بانک سپه روبه‌روی کوچه امامزاده به خیابان طالقانی نبش کوچه قاضیان منتقل شد. مشتریان گرامی می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۰۷۱۴۴۵۳۴۳۱۰، ۰۷۱۴۴۵۳۴۳۱۱، ۰۷۱۴۴۵۳۱۴۸۲و ۰۷۱۴۴۵۳۱۴۵۱ با شعبه تماس بگیرند.
مدیر شعبه‌های استان فارس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: شعبه لار نیز به شهر قدیم، خیابان مدرس شمالی منتقل شد و تلفن آن نیز ۰۷۱۶۲۳۳۶۴۰۷ است.