با انجام برنامه‌های سرگرمی و آموزشی در شبکه‌های اجتماعی میزان تعامل مخاطبان بانک مسکن به میزان ۲۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روزگار پرس به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، به مناسبت هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک مسکن مسابقه‌ای در قالب بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) در شبکه‌های اجتماعی بانک برگزار شد.

این مسابقه با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد فضای نشاط و سرگرمی در قالب طرح یک سوال که یافتن پاسخ آن نیازمند پیدا کردن الگو و نهایتا رسیدن‎‌ به عدد ۱۳۱۷ که نشانگر سال تاسیس بانک مسکن است، انجام شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه فرصت داشتند تا در این مسابقه شرکت کنند.

قرعه کشی این مسابقه انجام شده و به برندگان پیامی در خصوص نحوه دریافت جوایزشان ارسال شده است و ۸۳ جایزه نفیس به ۸۳ نفر از برندگان مسابقه به رسم یادبود اهدا می‌شود.

در مهلت تعیین شده جهت شرکت در مسابقه بیش از ۱۲۵ هزار پیام ارسال شد و بیش از ۴ هزار عضو جدید به جمع مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی ملحق شدند.

همچنین میزان تعامل مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی در یک ماه گذشته بیش از ۲۲۳ درصد رشد داشته است.

بانک مسکن با بکارگیری روش‌های تولید محتوای جذاب و اثربخش، در ارتباط نزدیکتر و صمیمی‌تر با مخاطبان، همواره سعی دارد که از ظرفیت بالای شبکه‌های اجتماعی استفاده کند و به منظور افزایش رضایت مشتریان برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی را به اجرا بگذارد.