حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران از شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی های مستقر در منطقه عسلویه بازدید کرد.

به گزار ش روزگار پرس به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، بیژن مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور، داریوش زراعت گر رئیس اداره امور شعب استان بوشهر و دیگر مسئولان با مدیران شرکت های مجتمع نفت و گاز پارس ، سازمان منطقه ویژه ،پالایشگاه فجر جم، پتروشیمی مبین ،پتروشیمی پارس، پتروشیمی آریا ساسول، دیدار و راه های تقویت همکاری های فی ما بین را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار عضو هیات عامل ، شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی های مستقر در منطقه عسلویه را از مشتریان مهم و ارزشمند بانک ملی ایران دانست و از حضور در منطقه پارس جنوبی و دیدار با مدیران بزرگ ترین و پیشروترین شرکت های پتروشیمی کشور ، اظهار خرسندی کرد و گفت: مایه خرسندی است که خدمات ارائه شده توسط بانک ملی ایران مورد رضایت این شرکت ها بوده است ، بانک ملی ایران همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهینه بیش از پیش رضایت مشتریان را کسب کند و به درخواست های مشتریان خود در اسرع وقت و با بهترین کیفیت رسیدگی نماید.

وی با بیان این نکته که بانک ملی ایران در کنار مسئولیت های اجتماعی ، کارهای بزرگی در جهت حمایت از بنگاه ها ، رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور انجام داده است افزود: بالاترین ارزش بازار سرمایه در بین بانک های کشور متعلق به بانک ملی ایران است که اخیرا این بانک تامین مالی چند پروژه های پتروشیمی در کشور را بر عهده گرفته است.

مونسان در پایان سخنان خود آمادگی بانک ملی ایران را برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت شرکت ها برای توسعه و انجام پروژه های جدید اعلام و اظهار امیدواری کرد که سطح تعاملات طرفین بیش از پیش افزایش یابد .