همزمان با فرارسیدن روز ملی بیمه، رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، این روز را به مدیرعامل بیمه آسیا تبریک گفت.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، همزمان با فرا رسیدن ۱۳ آذر روز ملی بیمه، دکتر محمد رییس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح تقدیر، روز ملی بیمه را به مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا تبریک گفت و از تلاش های شایسته ایشان و کارکنان این شرکت که با رعایت و حفظ حقوق بیمه گذاران،موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می سازد، تقدیر کرد.

بنا بر این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا نیز در پاسخ، ضمن قدردانی از پیام محبت آمیز رییس کل سازمان نظام پزشکی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دوسال اخیر در کشور و تلاش خستگی ناپذیر کادر پزشکی و درمانی در این زمینه، اذعان داشت که صنعت بیمه به ویژه بیمه آسیا در این مدت، حداکثر توان خود را در همیاری و همگامی با این عزیزان در جهت مهار بیماری کرونا و پرداخت خسارت های درمانی به مردم به کار بسته است. اخیرا نیز بیمه آسیا در راستای حمایت از کادر درمانی کشور طرح بیمه ای “حس” را که شامل پوشش های متنوع بیمه های زندگی و اموال بوده و دارای تسهیلات و تخفیفات ویژه است، ارائه داده که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.