دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران در دیدار با احمدی‌نیا، مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان، بر نقش تعامل سازنده نظام بانکی و اداره کل بنیاد شهید در ارتقای سطح معیشت خانواده معزز شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش  روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری که به منظور بازدید از شعب استان اصفهان به این استان سفر کرده بود، با احمدی‌نیا مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفت‌وگو کرد.

اکبری آمادگی بانک مهر ایران را به منظور برقراری تعاملات بیشتر با بنیاد شهید اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر طرفین را باعث توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

وی افزود: موفقیت این بانک در تأمین نیازهای اساسی اعضای جامعه بالأخص خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و در همین راستا، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای تأمین جهیزیه این بزرگواران صورت پذیرفت.

در ادامه احمدی‌نیا، مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان نیز ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک مهر ایران گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران خواهد شد.

وی هم چنین خواستار توسعه فعالیت های این بانک در اصفهان شد.

گفتنی است در این دیدار، اسفندیاری مدیر شعب بانک مهر ایران در استان اصفهان، اکبری را همراهی کرد