به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از بسیجیان نمونه بانک دی قدردانی شد.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در مراسمی با حضور برات کریمی، مدیرعامل، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک، از بسیجیان نمونه بانک دی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم برات کریمی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین و تبریک آغاز گرامیداشت هفته بسیج گفت: تأکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله ‌العالی) بر بسیجی بودن و تقویت روح و فرهنگ بسیج در آحاد جامعه نشان‌دهنده اهمیت بسیج برای کشور است.
وی افزود: امروز بسیجی بودن به معنای نظامی بودن و حضور در نبرد نظامی نیست بلکه بسیجی بودن یعنی بتوانیم روحیه همدلی، تلاش، رفتار صادقانه و حرکت اندیشیده به سوی اهداف مقدس را در تمامی میادین اجتماعی حاکم کنیم.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به توطئه‌های دشمن در سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت کشور گفت: امروز جنگ دشمن با مردم ما از فاز نظامی وارد فاز فرهنگی و اقتصادی شده است و تنها راه خنثی‌سازی توطئه دشمنان برخورداری از تفکر و روحیه بسیجی است.
کریمی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: هدف جنگ اقتصادی دشمن دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کارکنان نظام بانکی به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی باید با خدمت صادقانه به مردم و تعهد کاری در امور سازمانی زمینه دلگرمی مردم را فراهم کنند.
در ادامه این مراسم سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان بانک دی، با قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه مدیرعامل بانک از برنامه‌ها و اقدامات پایگاه مقاومت بسیج ۹ دی گفت: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت بسیج، تثبیت و ترویج خصلت‌های نیکو و رفتارهای شاخصی است که رمز ماندگاری بسیجیان دوران دفاع مقدس شد.
وی افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه نسل اول انقلاب این است که شاخصه‌های رفتاری و فکری بسیج را در رفتارهای اجتماعی و سازمانی پیاده‌سازی کند.
همچنین حسن عباسیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ۹ دی، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این پایگاه در سال جاری پرداخت.
تجلیل از ۱۰ همکار بسیجی نمونه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود