دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل، در دیدار با سبطی، شهردار گرگان بر نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بانک مهرایران، دکتر مرتضی اکبری که به منظور بازدید از شعب استان گلستان و بررسی ظرفیت های اقتصادی به این استان سفر کرده بود با سبطی شهردار و اعضای شورای شهر گرگان دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر اکبری در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را به منظور برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری گرگان اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک مهر ایران و شهرداری گرگان را باعث توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.

وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب شعب، ارائه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک مهر ایران با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارائه خدمات قابل قبولی بپردازد.

در ادامه، سبطی، شهردار گرگان نیز ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک مهر ایران در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع، مشتری مداری و همکاری بانک مهر ایران با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است، توسعه فعالیت های این بانک در گرگان را خواستار شد.

گفتنی است در این دیدار، عیسی امامی، حسن تلیکانی و ناصر سیف الهی اعضای هیات مدیره بانک مهر ایران و مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، مدیرعامل بانک مهر ایران را همراهی کردند.