مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) درخصوص بسترهای توسعه فعالیت‌های پگاه در این استان با استاندار جدید گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیرایران (پگاه)،عبدالله قدوسی در دیدار با اسداله عباسی استاندار گیلان با ارائه گزارشی از روند و عملکرد صنایع شیر ایران و شرکت پگاه گیلان به استاندار، زمینه‌های توسعه فعالیت‌های پگاه در این استان را تشریح کرد.

او با اشاره به جایگاه پگاه در صنعت لبنیات ایران و منطقه و سهامداران این شرکت گفت: سرمایه گذاری‌های مولدی در راستای افزایش سود سهامدار عمده این شرکت انجام شده تا بازنشستگان به‌عنوان سهامداران عمده این شرکت و مصرف کنندگان از منافع مستمری از فعالیت‌های سلامت محور پگاه بهره‌مند شوند.

عباسی استاندار گیلان هم با اشاره به جایگاه اشتغال پایدار به‌عنوان یکی از سیاست‌های اصلی دولت انقلابی توضیح داد: رویکرد حمایت همه جانبه از صنایع مولد و شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در دستور کار است و در خصوص پروژه‌های در دست اجرا به خصوص در حوزه افزایش منابع شیرخام استان حمایت‌ها وجود خواهد داشت.

او افزود: حمایت از پروژه‌های در دست انجام که منجر به ایجاد اشتغال و اشتغال پایدار در استان شود مورد تاکید است و بر همین اساس بهره‌گیری از توان نیروهای بومی استان در راستای مدیریت هزینه‌ها و حرکت به سمت اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌های در دست اقدام مدنظر است .