سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان گفت: باید همراه با جریان فناوری اطلاعات در کشور و جهان در این مسیر حرکت کنیم و به سوی تامین اجتماعی هوشمند برویم.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترمیرهاشم موسوی اظهار داشت: پیشرانی فناوری اطلاعات در حرکت تحولی سازمان یک اصل است و واحدهای مختلف سازمان باید برنامه‌های خود را متناسب با برنامه تحولی که در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده‌سازی می‌شود، پیگیری کنند.

موسوی یکپارچه سازی را از دیگر مطالب مهم در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در مواردی باید به نقاط مشترک در حوزه فناوری اطلاعات برسیم. وجود دیتای یکپارچه و به هم پیوسته از مسائل حائز اهمیت در سازمان تامین اجتماعی است و حوزه فناوری اطلاعات باید موجب پیوستگی بین واحدهای مختلف سازمان شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از زحمات علی‌اکبر ربیع‌زاده، مدیرکل سابق مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان تشکر کرد و گفت: کارهای خوبی در حوزه فناوری صورت گرفته است و نسبت به یک سال پیش تحولاتی در این عرصه انجام شده و در حوزه نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ کارهای ارزشمندی انجام شده است.

موسوی برای سید عبدالله حسینیان، رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی نیازمند سرعت عمل در پیشبرد امور هستیم و امیدواریم شاهد تحول جدی در این حوزه با مدیر جدید باشیم.