مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور توسعه تعاملات و همکاری‌های متقابل با شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله‌گانی در بازدید از غرفه‌ها و بخش‌های مختلف نخستین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر که با حضور این بانک در جزیره کیش در حال برگزاری است، با اعلام این مطلب، افزود: بانک رفاه کارگران به سهام‌داری سازمان تامین اجتماعی یکی از بانک‌های فعال و معتبر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی محسوب می‌شود و با تجربه سال‌ها فعالیت در این صنعت، از ظرفیت‌های مناسب و شایستگی‌های قابل توجهی به منظور توسعه فعالیت‌ها در این حوزه برخوردار است.

وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: با افزایش سرمایه بانک به حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال که اوایل سال جاری به ثبت نهایی رسید، ظرفیت‌های این بانک به منظور توسعه فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله حوزه نفت، گاز، پتروشیمی افزایش یافته است.

لله‌گانی ادامه داد: بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از تولید ملی و تحقق اهداف سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها”، اقدامات قابل توجهی را در سال جاری داشته و به سهم خود سعی کرده است تا از واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله واحدهای صنعتی فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به نحو مطلوبی حمایت مالی و تسهیلاتی داشته باشد.

وی تاکید کرد: بانک رفاه طی سال‌های اخیر در راستای توسعه فعالیت‌ها در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اقدامات قابل‌توجهی داشته  اما به واسطه ظرفیت‌هایی ویژه‌ای که این بانک در اختیار دارد و همچنین باتوجه به فعالیت‌های گسترده سازمان تامین اجتماعی در صنعت مذکور، جایگاه و نقش آفرینی بانک در این حوزه باید بیشتر شود.

لله گانی در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری نخستین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر، نقطه‌عطفی به منظور توسعه فعالیت‌های بانک رفاه کارگران در صنایع بزرگ و زیرساختی به ویژه صنعت نفت باشد.