به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بیمه رازی دکتر علی جباری در بازدید از شعبه تبریز با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از شبکه نمایندگی فروش علی الخصوص نمایندگان تصریح کرد : مدل و طرح ارتقاء رتبه بندی نمایندگان شرکت در حال بازنگری است و به زودی نهایی و ابلاغ می شود.
ایشان افزود: برای این مدل ارتقاء رتبه‌بندی ، کارگروهی با ترکیب همه معاونین ، دبیر شورای فنی ، مدیران راهبری شبکه فروش ، امور شعب، بازاریابی، برنامه ریزی، حقوقی، تعدادی از مدیران استان و روسای شعب ، مسئول انجمن صنفی نمایندگان و نمایندگانی از انجمن و روابط عمومی تشکیل ، شاخص ها و معیارهای جامعی در حال تدوین و وزن معیارها به طور مناسب انتخاب خواهد شد.
مدیر عامل بیمه رازی در خصوص جزئیات طرحِ ارتقاء رتبه بندی نمایندگان افزود :در این طرح وزن مناسب برای ترکیب پرتفوی حائز اهمیت است ؛ بعنوان مثال نمایندگان محترمی که در پرتفوی خود در فروش بیمه‌های عمر و زندگی کیفیت خوبی داشته‌اند در رتبه‌بندی حائز رتبه مناسبی می شوند.
دکتر جباری شرایط و ظرفیت استانی نماینده را از دیگر موارد حائز اهمیت دانست و گفت : نمایندگان محترمی که در استان خود پیشتاز بوده و پرتفوی مناسبی را با توجه به ظرفیت استان داشته‌اند نیز حائز رتبه مناسبی در استان خود می شوند.
وی تحصیلات نماینده، سابقه و خُبرگی نمایند‌ه و عدم امتیاز منفی به قراردادهای اقساطی نماینده را از دیگر معیارهای مهم طرحِ ارتقاء رتبه بندی نمایندگان برشمرد و افزود : طراحی و تبیین و اطلاع رسانی این طرح ، موجبات دلگرمی و انگیزه شبکه فروش را فراهم می سازد.
مدیر عامل بیمه رازی با تشکر از مدیریت و همکاران استان آذربایجان شرقی تصریح کرد : به وضوح اشتیاق و تعلق سازمانی و آمادگی برای تحول و جهش در سال جدید در راستای اهداف و برنامه های ابلاغی جدید و مهم‌تر اینکه در راستای چرخش استراتژیک ، در همکاران حاضر در شعبه مشاهده و همکاران را مسئولیت پذیر و آماده پذیرفتن نقش های بیشتر در استان دیدم.

دکتر جباری با تقدیر از تلاش همکاران بیمه رازی در سراسر کشور و تاکید بر اعتماد و اهمیت به شعب و نماینده ها در رویکرد جدید افزود:مطمئن هستم نمایندگان و شبکه فروش بیمه رازی با فروش مضاعف خود در تحقق اهداف و چرخش‌های استراتژیک از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
گفتنی است ایشان در این سفر، در خصوص معرفی و تبیین جایگاه و توانمندی شرکت بیمه رازی ، چندین جلسه با فعالان اقتصادی و مسئولین استانی برگزار نمود.