خط اقتصادی: انعقاد تفاهم‌نامه میان بیمه کوثر و شرکت بازرگانی سایپا یدک، افرادی که بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه شرکت را خریده‌اند، می‌توانند از خدمات تعمیرگاه‌های مرکزی شرکت سایپا با ۱۰درصد تخفیف و بدون نوبت قبلی بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر، در پی عقد تفاهم‌نامه میان بیمه کوثر و سایپا یدک، بیمه‌گذاران شرکت در تهران تا پایان شهریور ماه سال آینده می‌توانند از خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی شرکت سایپا، به‌ویژه خدمات نقاشی و صافکاری، بدون نوبت قبلی استفاده کنند و از امتیاز دریافت ۱۰درصد تخفیف نیز در فاکتور نهایی بهره‌مند شوند.

مسعود یوسفی با بیان اینکه اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که بیمه‌گذاران و مشتریان بیمه کوثر شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در عرصه بیمه‌گری هستند، تاکید کرد: اکنون این طرح به صورت آزمایشی در تهران اجرایی شده است و پس از دریافت بازخورد مناسب از ذی‌نفعان در تمامی مراکز خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیمه‌گذاران کوثر می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه‌های مرکزی ۲،۱ و ۳ سایپا در غرب، شرق و جنوب تهران از خدمات یادشده بهره‌مند شوند.