به گزارش خبرگزاری روزگار پرس، کارشناسان اعتقاد دارند که در حال حاضر بازار در رکود به سر می‌برد و قیمت‌ها نیز در چند روز گذشته تغییری نکرده و با یک ثبات نسبی همراه شده است.

به باور آنها، احتمالا این روند بازار در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

فعالان بازار عنوان می‌کنند این رکود در سال‌های گذشته سابقه نداشته و بسیار سنگین است. البته رکود در بازار خودروهای داخلی سنگین‌تر است و هیچ معامله‌ای شکل نمی‌گیرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژوپارس XU۷ مدل ۱۴۰۱ افت حدود ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده و قیمت آن به ۳۱۷ میلیون تومان کاهش یافته است. پژوپارس XU۷ مدل ۱۳۹۹ هم افت یک میلیون تومانی قیمت پیدا کرده و با نرخ ۲۹۴ میلیون تومان به فروش می‌رود.

از سوی دیگر، پژو پارس دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۴ میلیون تومانی قیمت، در بازار، ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز با افت یک میلیون تومانی به ۳۷۹ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز کاهش قیمت داشتند؛ به‌طوری که دناپلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ در حدود ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به قیمت ۵۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رود. دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۴۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

بازار خودرو ریزشی شد/ آخرین قیمت تیبا، دنا، سمند و پژو

۲۲۳۲۲۵