به گزارش روزگار پرس ، نمایشگاه بین المللی دوحه موسوم به «پروژه قطر» که از دوشنبه نهم اردیبهشت ماه برپا شده است، به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
مجتمع فولاد خراسان به عنوان بزرگترین قطب صنعت شرق کشور با برپایی غرفه و معرفی محصولات و توانمندی های خود در کنار ۴۵۰ شرکت از کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، ژاپن، هلند، پرتغال، روسیه، ترکیه، عربستان سعودی، هند، مالزی، فلسطین، آمریکا، سنگاپور، لبنان، کویت، اسپانیا و… پرداخته است.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور وزیر تجارت دولت قطر و هیات های بلندپایه اقتصادی برگزار شد..
گفتنی است، وزیر صنعت و تجارت قطر، سبحانی سفیر کشورمان در این کشور، رییس اتاق بازرگانی دوحه، هیات تجاری شهر دوحه و تعدادی از بازرگانان کشورهای عمان، قطر و ایتالیا از نخستین مهمانان و بازدید کنندگان از غرفه فولاد خراسان در نخستین روز نمایشگاه بوده اند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه در بازدید از غرفه فولاد خراسان، ضمن ابراز خرسندی نسبت به دارا بودن استانداردهای بین المللی در محصولات فولاد خراسان و خوشنامی این محصولات، در خصوص امکان حضور تولیدات فولاد خراسان در بازار و پروژه های قطر اظهار امیدواری کرد.
آقای سبحانی، در این بازدید و پس از شنیدن توضیحات معاون بازرگانی مجتمع، تاکید کرد: دارا بودن استاندارد و کیفیت بالای محصول، مهم ترین فاکتور برای حضور در بازارهای این کشور است.
در غرفه شکیل مجتمع فولاد خراسان در نمایشگاه پروژه قطر ، که به همت واحد روابط عمومی آراسته شده است، معاون بازاریابی و فروش مجتمع و مدیر فروش شرکت، ضمن توضیح قابلیت ها و کیفیت محصولات فولاد خراسان، بر امکان تبادل اقتصادی و فروش محصولات شرکت در بازارهای منطقه، تاکید می کنند.
در پروژه قطر-٢٠١٩ که از رویدادهای قابل توجه تجاری بین‌المللی منطقه خاورمیانه است، ١۶ شرکت از کشورمان حضور یافته اند..