رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در سالن غدیر ارومیه آغاز شد.

به گزارش روزگار پرس، چهل و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی، از ساعت ۱۰ امروز پنجشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

در این مسابقات چهره‌های شاخص تیم ملی همچون حسن یزدانی، امیرحسین زارع، یونس امامی، علی سوادکوهی، امیرعلی آذرپیرا، مجتبی گلیج و… برای رسیدن به دوبنده تیم ملی به میدان خواهند رفت.

در روز نخست این مسابقات کشتی گیران در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم به میدان می روند و فردا جمعه نیز رقابت های ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به روی تشک‌خواهند دفت.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به همراه محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی و ایوب بنی نصرت در جایگاه کمیته فنی این رقابت‌ها حضور دارند.

افغانستان و عراق، تنها تیم های خارجی حاضر در این رقابت ها هستند و تیم های گرجستان و ارمنستان نیز علی رغم اعلام آمادگی به ایران نیامدند.

پس از غیبت علیرضا سرلک و علیرضا کریمی دو چهره شاخص تیم ملی در این رقابت ها به دلیل مصدومیت، امیرحسین کاووسی نیز در مراسم وزن‌کشی حاضر نشد.

تماشاگران ارومیه‌ای علاقه‌مند به کشتی استقبال نسبتا خوبی از این مسابقات داشتند.

حسن یزدانی چهره شاخص و عنوان دار کشتی جهان و المپیک و برخی دیگر از کشتی گیران مطرح همچون امیرحسین زارع و امیررضا معصومی فردا جمعه به میدان می روند و پیش بینی می شود تعداد زیادی از تماشاگران در سالن مسابقات حاضر شوند.

برخی طرفداران کشتی نیز درباره زمان حضور حسن یزدانی در مسابقات سوال می کردند تا بتوانند نظاره‌گر مبارزات او باشند.

انتهای پیام