سردار سلامی، فرمانده کل سپاه در رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه گفت: به رژیم آل سعود هشدار می‌دهم که رسانه‌های خود را کنترل کنید وگرنه دود آن در چشم شما خواهد رفت.

سردار حسین سلامی، روز دوشنبه، ۲۵ مهرماه، در مراسم آغاز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران با شعار «ایران مقتدر» در منطقه عمومی ارس گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی به کشورهای جنوب و شمال غرب ایرن نفوذ کرده است به دولت‌های آن کشورها می‌گوییم اسراییل را به کشور خودتان راه ندهید چرا که رژیم صهیونیستی منشا ناامنی و خباثت است. ما قاطعانه و مقتدرانه از امنیت خودمان در هر شرایطی دفاع می کنیم اما شما دچار مشکل خواهید شد.

وی ادامه داد: اصل مشی ما با همسایگان خود بر اساس دوستی و حسن همجواری و تعامل صحیح سیاسی است، اما اگر از طریق این همسایگان امنیت ملت ایران به خطر بیفتد و کشورمان تهدید شود آن گاه مشی ما هم تغییر خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: توصیه‌ای هم به عربستان دارم که با حمایت از برخی رسانه‌ها به‌دنبال فریب جوانان ما هستند، به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم خودتان خواهد رفت؛ ما اتمام حجت می‌کنیم زیرا شما از طریق این رسانه‌ها در امور داخلی ما دخالت می‌کنید، ما به شما گفتیم، مراقب باشید.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰