مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ثبت افزون بر ۳۱ میلیون تردد در ایام نوروز ۱۴۰۲ در سطح محورهای استان فارس خبر داد.
به گزارش دریافتی روزگار از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، علیرضا راستیار با اشاره به ثبت ۳۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تردد در کل محورهای استان در نوروز امسال، یادآور شد: از این تعداد افزون بر یک میلیون و ۷۵۴ هزار تردد در مبادی ورودی استان و بیش از یک میلیون و ۸۲۵ هزار تردد در مبادی خروجی استان ثبت شده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد و سه درصد کاهش داشته است.
راستیار افزود: بیشترین تردد انجام شده در استان در نوروز امسال به ترتیب مربوط به محور شیراز – مرودشت با یک میلیون و ۸۲ هزار و ۳۳۳ تردد، محور مرودشت – شیراز با یک میلیون و ۴۸ هزار و ۳۰۸ تردد، کمربندی پل فسا – شیراز ۶۹۱ هزار تردد، محور شیراز – کازرون ۵۴۳ هزار تردد، محور کازرون – شیراز ۵۳۹ هزار تردد، محور شیراز – سپیدان ۵۳۸ هزار تردد، کمربندی اکبرآباد شیراز ۵۳۷ هزار تردد، محور سپیدان – شیراز ۵۱۱ هزار تردد و محور کوار – شیراز ۴۹۴ هزار تردد است.
وی ادامه داد: در طرح نوروزی امسال ۷۰۰ نیروی راهداری این استان به همراه ۳۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به هموطنان و کاربران جاده‌ای خدمات رسانی کردند.