مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: در عمل اثبات کرده‌ایم که شورای ششم شهر مشهد پاسخگوترین شورای ادوار است.

محمد شیخانی  با اشاره به روند پاسخگویی در شورای شهر مشهدمقدس، اظهار داشت: به دور از هرگونه شعار و در عمل اثبات کرده‌ایم که شورای ششم شهر مشهد پاسخگوترین شورای ادوار است و علاوه بر پاسخگویی چهره به چهره در دفاتر اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، باب پاسخگویی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهدمقدس را نیز فراهم کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس هر سه شنبه به صورت ثابت در مرکز ۱۳۷ شهرداری حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این حضور، اعضای شورای شهر ضمن پاسخگویی مستقیم تلفنی به شهروندان، تلاش می‌کنند تا مشکلات شهروندان مناطق شهر را برطرف و یا راهنمایی لازم در این زمینه را به شهروندان ارائه کنند.

شیخانی با اشاره به اینکه خوشبختانه استقبال بالایی از حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در مرکز ۱۳۷ شده و شهروندان متعددی از این روزنه پاسخگویی برای پیگیری مشکلات خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: قطعا البته این حضور در ۱۳۷ به پاسخگویی صرف منتهی نشده و تلاش می‌کنیم از طریق پیگیری اعضای شورا و همچنین ورود جدی کمیته‌های نظارتی مشکلات شهروندان را برطرف کنیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: روی خط پاسخگویی عنوان برنامه‌ای است که برای حضور و پاسخگویی اعضای شورا در روز‌های سه‌شنبه در مرکز ۱۳۷ در نظر گرفته شده و همکاران بنده در روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد از حدود یک هفته قبل به شهروندان مشهدی اطلاع می‌دهند که کدام یک از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد قرار است در ۱۳۷ حاضر شوند.