مشهدپایگاه خبری روزگار-رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲، توسعه زیرساخت‌های ورزشی با اهتمام بیشتری دنبال خواهد شد و محوریت این توسعه‌های زیرساختی نیز حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار است.

سیدحسین علوی‌ مقدم با اشاره به بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی روباز، آسفالته و چمن مصنوعی به مساحت حدود ۱۶ هزار مترمربع در مناطق مختلف شهری، اظهارکرد: از ابتدای فعالیت شورای ششم، یکی از تاکیدات مستمر کمیسیون ورزش و جوانان، توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده است.

وی گفت: در کنار این زمین ورزشی تعدادی پارک و مجموعه ورزشی نیز به تجهیزات ورزشی مجهز شده و برای استفاده مردم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن ابراز خرسندی از رویکرد جدید حاکم بر حوزه تربیت بدنی شهرداری مبنی بر افزایش سرانه‌های ورزشی، گفت: پروژه‌های افتتاح شده شامل پهنه‌های مختلف شهری اعم از مجموعه‌های ورزشی روباز بوستان “مطهر” و بوستان بانوان “پردیس” در منطقه ۲، مجموعه‌های ورزشی روباز و آسفالته “۲۲ بهمن” و زمین ورزشی “خواجه ربیع” در منطقه ۳، زمین ورزشی روباز “کرامت” در منطقه ۵، چمن مصنوعی “رجا” و “شهید بهشتی” در منطقه ۶ و چمن مصنوعی بوستان “کوهسنگی” در منطقه ۸ می‌شود.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز توسعه زیرساخت‌های ورزشی با اهتمام بیشتری دنبال خواهد شد و محوریت این توسعه‌های زیرساختی نیز حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار است.