مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف گفت: : بیش از ۲۲ هزار نفر به عنوان هیئت امنای بقاع متبرکه در کشور به زائرین خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزپور در دوره آموزشی هئیت امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور که در مجتمع آموزشی و فرهنگی امامت مشهد برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته وحدت و خیرمقدم به حضار گرامی؛ بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه وظیفه قدردانی از زحمات هیئت امنای بقاع متبرکه را برعهده دارد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر به عنوان هیئت امنای بقاع متبرکه و امام زادگان در کشور به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف دوره های آموزشی به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برنامه ریزی و تعدادی از هیئت امنا به نمایندگی در مشهد دعوت شده اند؛ افزود: دلیل برگزاری این دوره ها در مشهد بهره مندی از محضر امام رضا(ع) در کنار این دوره آموزشی است.

حجت الاسلام و المسلمین نوروز پور تصریح کرد: این دوره های آموزشی امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰  برگزار می شود .

وی سرفصل های دروس پیش بینی شده را امور قرآنی، عمرانی، جاری، مالی و فرهنگی عنوان کرد و افزود:  در پایان دوره گواهی آموزشی به شرکت کنتدگان اعطا خواهد شد.