بردسکن پایگاه خبری روزگار-سرهنگ علیرضا جنیدی در جمع اهالی روستای کاسف شهرستان بردسکن بیان داشت : امروز اصلی ترین وظیفه جبهه فرهنگی انقلاب جهاد تبیین است و می طلبد افراد تاثیرگذار جامعه نقش فرهنگی خود را در این حوزه به خوبی ایفا کنند. مهم ترین هدف دشمنان ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است آن ها می خواهند دستاوردهای نظام را کوچک و کم و کاستی ها و ضعف های نظام را سیاه نمایی و بزرگ نمایی جلوه دهند. لذا اگر می خواهیم در حوزه جهادتبیین موفق عمل کنیم ابتدا باید محورهای تهاجم دشمن را بشناسیم و خود را برای مقابله با آن ها آماده کنیم.
با توجه به اینکه دشمن در جنگ سرد نتوانست به اهداف خود برسد امروز تمامی تمرکز خود را معطوف حوزه جنگ شناختی کرده است و می خواهد مردم را در مقابل جمهوری اسلامی و جمهوری اسلامی را در مقابل مردم قرار دهد.
وی با تاکید براینکه می خواهند افکار ملت را به نفع خودشان مدیریت کنند ادامه داد : دشمن بر این باور است که اگر بتواند در این جنگ تفکرات مردم را به سمت و سوی خود بکشاند نظام جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت. متاسفانه متولیان امر در حوزه جنگ روانی کم کار کرده اند و ما آمادگی کامل دفاعی در این زمینه را نداریم . تنها راه پیروزی ما این است که به شاخصه بصیرت مجهز شویم وحق را از ناحق تشخیص دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه به برخی از مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و سپس در ادامه طی تماس تلفنی با روسای اداره آب، بنیاد مسکن و بنیاد شهید قول رفع مشکلات مردم روستای کاسف در حوزه این سه اداره را گرفت.