مشهد پایگاه خبری روزگار-معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با «محسن پاکدامن نادی» مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در بیمارستان رضوی مشهد با «محسن پاکدامن نادی» مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی دیدار کرد و گفت: با شهادت دو طلبه جهادگر مسئولیت سایر روحانیون طلبه از قبل بیشتر شده است و روحانیون طلبه جهادگر باید راه این شهیدان را ادامه دهند.

وی تأکید کرد: با تشکیل پرونده، مجروح و دو خانواده شهید این حادثه تروریستی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند و خدمات قانونی همانند سایر شهدای تروریستی کشور به خانواده ایشان ارائه می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در گفت‌وگو با کادر درمانی و پزشک معالج آخرین وضعیت درمانی این طلبه جهادگر را پیگیری کرد.

محسن پاکدامن نادی نیز در این دیدار با تشکر از پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: این اتفاق باعث عقب‌نشینی من در مسیر خدمت نخواهد شد و قوی‌تر از قبل در پیروی از ولایت به فعالیت خود ادامه خواهم داد.

در این دیدار که صدیقه خدیوی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز حضور داشت؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای شاخه‌های گل و لوح سپاس از مجروح حادثه تروریستی حرم رضوی تجلیل کرد.

گفتنی است، دیدار با خانواده شهید «محمدصادق دارائی بزدی» و شرکت در مراسم بزرگداشت شهید «حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی» از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه دکتر قاضی‌زاده به مشهد مقدس است.

شهیدان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی «حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی» فرزند محمد در ۲۰ خرداد ۱۳۴۹ در شهر سده از توابع شهرستان خواف و شهید «محمدصادق دارائی بزدی» در روستای بزد از توابع شهرستان تربت جام و مجروح این حادثه «محسن پاکدامن نادی» در ۲۷ دی ۱۳۶۵ در روستای گرماب شهرستان قائم خراسان جنوبی چشم به جهان گشودند و هر سه روحانی جهادگر سه‌شنبه ۱۶ فروردین به دست عامل تکفیری مورد سوء قصد قرار گرفتند.