مشهدپایگاه خبری روزگار -معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی به سهم خود حمایت لازم را از فعالان تولید و عرضه محصولات با پوشش ایرانی و اسلامی دارد.
سیدامیر مرتضوی در مراسم افتتاحیه واحد تولیدی عفاف و حجاب، اظهار کرد: افتخار جامعه اسلامی تولید محصولات مختلف داخلی همچون پوشاک آن هم با پوشش ایرانی و اسلامی بوده است.
وی تاکید کرد: وظیفه همه ما عمل به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص مقوله عفاف و حجاب بوده و از مسئولان این واحد تولیدی که به همین نام زیبا نامگذاری شده به الگویی خوب برای دیگران جهت عرضه پوشاک اصیل ایرانی با پوشش اسلامی باشند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما می‌خواهیم که با افتخار از شهر و استان امام رضا(ع) الگوهای موفق را معرفی نماییم، گفت: امیدواریم که بیش از پیش شاهد راه‌اندازی چنین واحدها و مجموعه‌هایی در جامعه اسلامی باشیم تا بتوانیم در عالی‌ترین حداعلی پوشش ایرانی و اسلامی در میان جوامع مختلف معرفی نماییم.
مرتضوی افزود: تحقق کلمه ما می‌توانیم بارها و بارها در عرصه‌های مختلف همچون عرضه پوشاک با پوشش‌های ایرانی اسلامی به اثبات رسیده و دستگاه قضایی به سهم خود حمایت لازم را فعالان تولید و عرضه محصولاتی با این نوع پوشش وزین حمایت می‌کند.
*دشمنان به دنبال ترویج پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی در میان بانوان ایرانی هستند
در این مراسم اسماعیل رحمانی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد، تصریح کرد: از اقدام ارزنده‌ای که بابت راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی با برند ایرانی و اسلامی صورت گرفته از دو جهت قابل تقدیر است، یکی تولید و اشتغال محصول با کسب روزی حلال و دیگری مقاومت در برابر اقدامات ضدارزشی دشمنان علیه بانوان بوده است.
وی بیان کرد: دشمنان به دنبال ترویج پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی در میان بانوان ایرانی هستند، اما جوانان تولیدکننده و غیرتمند ایرانی با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها به‌خوبی در برابر دشمنان ایستادند و دستگاه قضایی با افتخار تمام از تولیدکننده و عرضه کننده محصولات برگرفته از پوشش‌ها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی حمایت می‌کند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد با ذکر این‌نکته که ما می‌توانیم با تولید محصول باکیفیت برگرفته از پوشش ایرانی و اسلامی به‌خوبی با کسانی که به دنبال ترویج پوشش‌های غربی هستند مقابله کنیم، تاکید کرد: دستگاه قضایی مبارزه قاطع با قاچاق پوشاک دارد و اجازه نخواهد داد که پوشش‌های غربی و غیراسلامی در جامعه اسلامی ترویج یابد.