مشهد پایگاه خبری روزگار-معاون قضایی دادستان کل کشور درحاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس گفت:باید حمایت از تولیدات باکیفیت داخلی درسرلوحه فعالیت های همه مدیران کشور قرار گیرد.
سعید عمرانی خاطرنشان کرد: مشاهده فعالیت های دانش بنیان و حجم گسترده پیشرفت و فناوری به ویژه توسط جوانان،انسان رابه وجد می آورد.
معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن تشکر از زحمات مدیران نمایشگاه بین المللی مشهد و برگزار کنندگان نمایشگاه های مختلف, اظهار داشت: امیدوارم مدیران ومتولیان حوزه های مختلف صنعت وتولید و فعالیت های نوآورانه از نمایشگاه های مختلفی که در اقصی نقاط کشور به ویژه مشهد مقدس برگزار می شود بازدید ودرجریان رشد و پیشرفتهای چشمگیروارزشمند کشور قرارگیرند.
عمرانی تاکید کرد:حمایت از تولیدات باکیفیت داخلی وظیفه مدیران ومردم است و تولیدکنندگان نیز باید تلاش کنند تا با تولید محصولات باکیفیت و قابل رقابت با جنس خارجی به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.
وی با بیان اینکه حوزه تولید و صنعت از هر نظری باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد،خاطرنشان کرد:شعار وهدف و برنامه ما درقوه قضائیه این است که باتمام توان درکنار حوزه اقتصاد و تولیدکنندگان کشورمان باشیم وتا جایی که می توانیم با رفع موانع و مشکلات،ازاین قشر زحمتکش حمایت کنیم ودرخدمت آنها باشیم تادرفضایی امن بتوانند مصون از آسیب های مانع تراشی هاباشند.
شایان ذکر است، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی ” کشاورزی، ماشین آلات، ادوات و مکانیزاسیون، نهاده ها، تجهیزات گلخانه‌ای و سیستم های آبیاری” و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ” صنعت آب و فاضلاب و تجهیزات وابسته” نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی حوزه صنعت و کشاورزی با حضور عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور، مرتضوی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی درامور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، حجت‌الاسلام منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی‌، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهرمشهدمقدس و رضایی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در محل تالار همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.