مشهد پایگاه خبری روزگار-مسول آموزش حوزه علمیه سراب ضمن حضور در دانشگاه رضوی و اطلاع از امکانات و فضای آموزش و پژوهش آن، پذیرش در اینجا را توفیقی بزرگ دانشت که تضمین کننده آینده ای خوب و نیک است.
تعدادی از طلاب حوزه علمیه المهدی به همراه مدیران ضمن حضور در حرم مطهر رضوی از قسمت های مختلف دانشگاه، نظیر فضاهای آموزشی پژوهشی دیدن کرده و از تاریخچه ان مطلع شدند.
حجت الاسلام یوسفی مقدم مسول آموزش حوزه علمیه المهدی شهرستان سراب در این رابطه گفت: امروز توفیقی شد که با طلاب ضمن زیارت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام، با دانشگاه رضوی از نزدیک آشنا شویم قسمتهای مختلف دانشگاه را دیدیم، و در مورد کیفیت و تاریخچه دانشگاه مسئولان توضیحاتی ارائه دادند.
وی افزود: امکانات، نحوه تحقیق، پژوهش و تدریس، گزینش این دانشگاه بیان شد انشالله دوستان طلبه ما بتوانند برای ادامه تحصیل اینجا را انتخاب کنند. امکانات و فضای دانشگاه عالی است، در جوار آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام، توفیق بزرگی است اگر کسی در اینجا پذیرش شود و ادامل تحصیل دهد، آینده خوبی خواهد داشت.
مسول آموزش حوزه علمیه سراب گفت: مدرسه ما در شهرستان سرابِ آذربایجان شرقی فعال است علامه امینی هم که از بزرگان اهل علم است اهل روستاهای توابع شهرستان سراب بودند. به دلیل کرونا ۲ سال فعالیت ها کمتر شده اما دوباره امام جمعه جدید، با توجه به طلاب مستعدی که دارد آنجا را احیاء کردند حوزه آذربایجان شرقی یعنی مرکز استان هم از کیفیت تحصیل طلاب سراب راضی بودند.
وی افزود: طلاب بعد گذران سطوح برای پیشرفت به قم مراجعه می کنند اما تا به حال به این دانشگاه نیامدند اگر آشنا شوند، احتمالا اینجا اولویت اول آنها باشد و بیایند.
وی در پایان از هماهنگی بابت حضور در دانشگاه و آشنایی با این فضا تشکر کرد و ضمن آرزوی سلامت و موفقیت برای طلاب و دانشجویان این دانشگاه گفت: این نهاد علمی تا به حال آثار ارزشمند و خوبی از خود نشان داده است که امیدواریم انشالله استمرار داشته باشد.